Yavuz123 Kızlar belim çok ağrıyor aşılama oldum 14. Gün kanda negatifti ama hala aadet olmadım belim baldırım ağrıyor kasığımda ara ara batma var sizce ne olabilir ya doktor söktürücü de vermedi bekleyelim diyor