Duyguhll Ben gebelik kolestazi geçiriyordum bu yüzden dogumum acil oldu. Degerlerim düşsün diye 4 gün kaldim. Tek kişilik odada kaldım. Bebeğim için ölümcül hastalığı var doğunca yaşamaz dedikleri için süsleme hic aklıma gelmedi. Ama sezeryan sonrasi karimda yürüyüş yaparken hiç süslenmiş oda görmedim. Eşiniz sadece ziyaret saatleri geliyor. Yanınızda kadın refakatçi kalabiliyor. Genel olarak memnun kaldım personel de iyiydi. Odaların temizliğine dikkat ediliyordu. Süit odalar var en üst katta inanın ücretli mi fiyati ne kadar hiç bilmiyorum. Saglikla kucağınıza alırsınız inşallah 🌹