Kızlar daha önce post açmıştım ama bugün sonuçlar için gittiğimde endokrin polikliniğindeki doktor bana zehirli nodüllerin var dedi hamile olduğun için ilaç veremeyiz dediler kan verdim 15 gün sonra gel ne yapacağımızı ozaman belirleriz dedi benimde ilk gebeligim ve daha önceki tahlillerimde yoktu bende bebeğim için korktum açıkçası hormonlarım çok değişmiş böyle yaşayan oldu mu gebelkte süreç nasıl geçti 🥺