Kızlarrr insülin vuruluyorum sabah 2 ünite gece 4 ünite olarak 29+5 oldum. Diyette yapıyorum fakat bugün bisküvi pastası aş erdim resmen 1 dilim yedim ama 153 çıktı şekerim gece iğnemi şimdi vuruldum 6 ünite olarak vurdum şekerli şey yediğim için doğru mu yapmışım. Doktorum bisiler kaçırdığında 1-2 ünite fazla vurabilirsin dedi ama bu sefer düşürene kadar da pişmanlık yaşıyorum ama elimde değil canım çok çekiyor ister istemez bir iki lokma yiyorum. Ara öğünlerimi sıkı yapıyorum ama onu söyleyim. Sizce düşer mi şekerim biraz sonra insülin ne zaman etkisini gösterir.
Birde sabah vurulduğum insülin adı novorapid ile gece vurulduğum levemir arasında ki fark nedir onu da bilen varsa söylerse çok sevinirim