M112 Merhabalar kayseride küvezde yogunbakimda kalanınız oldu mu? Hangi hastane çok iyi dersiniz, memnun kaldınız mı?
M112 3bebekannesiii ikiz bebislerim olacak erken doğumla. En iyi hastaneyi araştırıyorum bu yüzden 34 35 gibi dogacaklari icin kuvezde kalma ihtimalleri yüksek
3bebekannesiii M112 inşallah vaktini beklerler annesi. Dediğim gibi şehir hastanesi çok donanımlı daha öncede dorduz bebekler yatmıstı benim iki çocuğum da yoğun bakımda yattı 35+5 de dogdukları için ilgileri ve bilgileri gayet iyi