Mervebgnaydn Merhaba, 13+6 haftadayım. Karnımın içi ve kasıklarım ağrıyor. Dipnköşe temizlik yaptım acaba ondan mıdır ? Herhangi bir kanamam yok ama bebeğime birşey olacak diye endişeleniyorum.