YagizAsyaMom Kızlar 35+4 günlüğüz. Dün baya ayakta kaldım misafirim vardı yemek yap bulaşık yıka fln bugünde hep ayaklarımı sarkıttım. Şimdi baktım sağ ayak bileğim davul gibi. Tek başına bir bileğim şişmesi kötü bir şey mi sizce. Yarın doktoruma soracağım muaynem var ama sizin de fikrinizi alayım dedim 🤷♀️
Denizmer YagizAsyaMom benim de sol ayağımda var aynı durum. Normal merak etmeyin. Bana doktorum normal dedi.
deletedmom734 YagizAsyaMom canım benim hamileliğim boyunca öyle oldu... doğum yaptım şimdide sürekli sol ayağım şiş... öyleki giydiğim çorap oturuyor kesiyor... anormak bir durum olduğunu düşünmüyorum doktorundan da aynu cevabı alacqğını düşünüyorum
YagizAsyaMom Zeliha66 dimi daha önce hiç olmadı ödemim. Ben yine de sorarım doktoruma ne diyecek bakalım 🤗