Doğumuma bir hafta kala grip oldum. Sezeryan doğum yaptım. Ve mahvoldum. Oksuremedigim için tıkandım. Tıkandıkça nefes alamamaya başladım. Ve berbat bir durumdu. Oksijen verdiler yine açmadı. Göğüs hastalıkları uzmanı gelip baktı benden tomografi ve röntgen istedi bir serum taktılar. Meğersem ben grip değil covid olmuşum. Ve covidim bebeğime geçmiş. Yoğun bakıma aldılar. Çok çok dikkat edin. C vitaminli şeyler yiyim ve su içmeyi ihmal etmeyin. Şu sıralar yine salgın var. Daha kötü olmayın Allah korusun