🥺🥺normal dogumdan da,sezeryandan da korkuyorum. Esime bebegi baska turlu nasil cikara biliriz diye soruyorum her defasinda😂 bide 30lu haftalara girince bi kaygilaniyor qaliba insan baka bilicekmiyim,yetecekmiyim diye kendimi sorgulamakdan kafayi yedim yiycem