Ben kullanmıyorum ama mağzada bakmıştım. Almadım çünkü çocuklar büyüyünce poşetler değilde diğer oturmaya geçince üstekinin ayakları tam Altakinin kafasına denk geliyor ayağı ile teperse kafasına denk geliyor ki tepiyor 😅 tekerleri çok küçük çocuklar büyüdükce itmesi zorlaşır içinde yük ağır oldukça ve oturma yerlerini sökmek bana mantıksız geliyor zaten iki bebeğin var onları çıkart oturtur arabaya oto koltuğa teker teker sonra oturmaları sök koy nereye koyacaksan sonra arabayı katla köy çok iş normal sökülmeyen oturaklı bebek arabaları çok daha az yer kaplıyor. Pozitif olanlar da tek kişilik de kullanabilmesi güzel bazen tek çocukla çıkıyorum mesela ama ikiz arabamı almak zorunda kalıyorum prego öyle değil. Ve bebekken kullanışlı pusetli hali kullanışlı ama pahalı bişey olduğu için ben uzun süreli bişey istedim. Dediğim gibi benim fikrim ben bunları gözlemyerek almadım ama belki yanlıştır kullanmadığım için kullanan varsa daha net cevap verir