anneyimmbennn Bagci01 güvendiğin temiz bir yere yaptırırsan bir şey olmaz enfeksiyon kapma dikkat et ❤️
Nikomm Yok canım ben normalde de gidiyodum şimdide gidiyorum 3 haftalıkken aldır sadece çok uzun olunca canın yanar
Kubra-kerem Bende 35 haftaligim artık zorlaniyorum ağda yaptırmak istiyorum ama canım çok acıyor kendimi kasarsam doğumu tetikler mi acaba bilemedim.