Kızlar selam 14+4 haftalığım kiloluyum ve karnım şimdiden büyük. Normalde bu kiloda karnım hemen çıkmaz diye düşünüyordum kilo da almadım nerdeyse 1 kilo falan o da son zamanlarda🫣 Çok şükür sağlıklıyım bebeğimde öyle ama gerçekten kilo almak istemiyorum karnımda son aylarda ikiz karnı gibi olacak bu gidişle benim gibi olanlar var mı 🤔😅