Yasomia naneliseker_ korkma hiç birşey olmaz allahın izniyle. Zaten bu hapın etkisi hemen geçen birşey değil. 🤍
Sermec27 naneliseker_ 3 kaybım var en son oğluma hamileyken sadece iğne kullanmistim hatta 3 4 gün iğne kullanmadığım bile olmuştu su an yine hamileyim iğne ve hap kullanıyorum hapı bir gün içip bir gün içmiyorum sorun olmaz geç içmekten hiç bir şey olmaz
Safiye2 naneliseker_ bişey olmaz canım korkma bende hem hap hem iğne kullanıyorum senin gibi unuttum doktoruma sordum hiç bir sorun olmaz dedi o yüzden için rahat etsin bu ilacin etkisi hemen geçmiyor hemde iğne kullaniyorsun kanın zaten sulu bir şekilde 🙂
naneliseker_ Safiye2 şükür cnm bir an tedirgin oldum:) evet evet 3 4 gün etkisi varmış hapın. İğnenin 12 saat falan