Bittersweet Dogum oncesi ozel bolge temizligini nasil yaptiniz? Agdanin mikrop kaptirabilme ve erken doguma sebep olabilme ihtimali oldugunu okumistum o yuzden tras bicagi kullaniyorum ama bugun catida be urandim illaki kalanlar oluyordur. Haftada bir bile temizlesem doguma aniden yakalaninca yine bi kotu goruntu olacak utanacsgim napsam bilemedim🙄
mervemymerve Bittersweet ben lazerli oldgum halde hamilelik döneminde değişik bişi oldu ve benıde rahatsz edıo suan.Ama sanırım 38.haftada catı muayensı oluo doktorum o zmn yapıcm demstı agdadan baska cozum yk gbı cnku dogumdan snrada ugrasmak zor olabılır
Elfnannesi Bittersweet valla ağda yaptım bugüne kadar ağdadanda asla vazgeçmem Ama bugün almaya çalıştım alamadımmm🙈göremiyorum göbekten yarın eşimden rica edicem🙃🙃 doğumdan önce kuaförde aldırırım belki yarın ki sonuca bağlı herşey
belinay12 Bittersweet Valla canım belki değişik gelebilir ama ben doktoruna sordum tüy dokucu alabilirsin dedi ama ben karnimi görmediğim için allah razı olsun eşim yapıyor
Ceyda41 Bittersweet bende 10 haftalık hamileyim onu düşünüyorum ama yengem tüy dökücü krem kullandığını söylemişti
Hilallalal mervemymerve bende lazerliyim ama çıktı yine hormonlar sanırım ben hemşire eldivenini takıp yoluyorum aynadan gördüğüm kadar. ağda iyice çoğaltır diye korkuyorum.
Eminey54 Ben jilet sevmiyorum mecbur agdaya gidiyorum jilet kaşıntı yapiuo 40+4 oldum yarın agdaya gidicem
Kvsrnl123 Eminey54 ya gece doğum başlarsa 😂kuaföre gidemezsen 😂 ayy sakın yanlış anlama hee şakasına diyom 😂😂😂 valla kötü olur 😂
Gamzeicecev 38. Haftamda yaptırdım hiç bi sıkıntı olmuyor 39 haftamdayım gelmezse küçük tüyler çıkarsa yine gidicem 😂
Tubakrts Ya ağda yapıcaz ya da eşimizden ya da çekinmeyeceğiniz birinden mesela annemiz olabilir yardım alıcaz başka yapıcak hiç bir şey yok gibi görünüyor 😌
Tubakrts Tubakrts bir de venüsün özel tıraş bıçakları var makine olarak geçiyor onlar çok rahat oluyor tavsiye ederim
omertosvedos Tubakrts ben eşime Kuaföre yaptıracağım doğumdan önce demiştim. Güvenemedi ona ama ben göremem karnımdan dedim. Ben yardım ederim dedi o an çok sevinmiştim. Ama Doğum yaklaştıkça vazgeçecek gibi oluyorum ne bileyim hayat müşterek ama düşünemiyorum onunla ağda yaptığımızı 😂
Hayalimmucizem Tabii temiz olmak çok önemli ama tamamen tüysüz olmaniza gerek yok. Doğumunuza giren insanlar nelerle karşilaşiyor. Benim en yakın arkadaşım ebe ona sormuştum bu konuyu. Dikkat ettikleri en son şeymiş.
caglademir Tubakrts Ben de venus kullaniyorum,ne kasinti ne yara, cok da guzel temizliyor💕 Agfa hic yaptirmadim zaten hep lazere gidiyorum, sarkma ve kararma yapiyor, ustelik acisi da cok hic sevmiyorum😳
SemraSnmezTuru Tubakrts canım bu venus un hangısı en ıyı bana bı lınk atabılır mısın sana zahmet. Markete gıdıyorum bır suru cesıtı var ne yapacagımı sasırıp elım bos donuyorum. Jellı olan varmıs ona ıyı dıyorlar ama bılemıyorum.
Drycgds Hilallalal agda cogaltmiyo canim azaltiyo bende parmagima agda surup yoluyorum hem acisiz oluyo hemde kararma falan yapmiyo
Dokuzayneya Armgn ben de hep şundan korkuyorum ani bir şey olur hasteneye gidersem doktorun da alttan bakması gerekirse kaç hafta olursa olsun sürekli dikkat mi etmek lazım sizce
Erham Daha yeni ağda yaptırdım mis gibi pırıl pırıl 5 yada 6 hafta da gidiyor. Onun için hiç sıkıntı olmuyor
Es5ra belinay12 Allah eşlerimizden razı olsun.çok utansam da buna da alştım🤭ilk zamanlar acayip çekiniyordum o halde görmesin beni diye ama napalm kuaföre gitmene asla izin vermem dedi oturdu ben yapıcam dedi başka çarem kalmadı mecbur kendi yaptı artk
belinay12 Burcumelisa bende öyle biliyordum canım ama doktorum zararlı olmadığını hemen yikamami söyledi bir sıkıntı da olmadı aslinda