Fidelya 13 ncü haftamıza girdik doktor %80 kız dedi bugün ama bebiş ayak ayak üste atmış gizliyordu kendini. Doktor bir yerde paylaşmayın dedi ki benim kız istediğimi biliyordu. Beni mutlu etmek için söylemiş olabilir mi. Değişir mi