Benim doğumum yakın değil daha 80 gün var ama burda insanlar tecrübelerini anlatıyolar ya ben okumuyorum bilinçsiz gideyim istiyorum neden böyle bilmiyorum tek şartlamışım konu kendime normal olursa bol bol ıkınmak iyi mi yapıyorum kötü mü bilmiyorum 😅