-Seyda- Cukurambar Koruya gidiyorum dogum yapmadim 28. Haftadayim. Suan icin memnun olmadigim birsey yok gayet guzel devam ediyor insallah dogumda da bir problem yasamam
-Seyda- Busramnida tamamlayici saglik sigortam var ben sadece 15 tl katilim ucreti oduyorum muayene ucreti nekadar bilmiyorum
NurDemir @-Seyda benim doktorum hastanede değil kendi özel yeri var Reyyan Özcan Temizkan.Doğum orada olacak sadece inşallah