SeherYILDIZI2746 Arkadaşlar merhaba doğum yaklaşıyor gitgide ve 34. Haftadayim eşyaları vs bir sürü şey geçiyor aklımdan doğuma gidiş süreciniz ve lohusa döneminiz nasıldı ne yapmam gerek son sorum da normal mi yoksa sezeryan mı doğurdunuz?hangisini önerirsiniz
Bernakrc1 SeherYILDIZI2746 eğer normal doğum için bi sıkıntı yoksa tabiki normal yapmak daha iyi olur
tgbadlgzr SeherYILDIZI2746 valla benim de ilk doğumum olacak ben hemen olup bitsin diye sezeryan istiyordum ama kime sorsam herkes normal doğum yapmış ve normal i öneriyorlar. Sezeryan yapanlar bile keşke normal yapsaydım diyor. Ne yapıcam bilmiyorum çok endişeli ve korkuluyum 🥺 30+4
Kukulikukuli12 SeherYILDIZI2746 normal 🤌 bneım lohusalıgım sorunlu gecmedi normal zmana gibiydi psikolojik olarak da. 41.de tarih verilerek yatısım yapıldı suni sancı ile dogum yaptım 👍 Şimdi 2.yi yolda 33 haftalıgım buda inşallah normal olur 🤭
SeherYILDIZI2746 tgbadlgzr bende korkuyorum herkes normal yap diyor bana da ama ufak sancı girdiğinde bile yerimde duramıyorum nasıl olacak bilmiyorum 🫠
Ahsennesli tgbadlgzr tgbadlgzr müsaitsen normal doğuma normal daha iyi. Sonrası bebeğinle ilgilenmen içinde daha mantıklı ve sağlıklı. Bende sezeryandan korkuyorum eğilip kalkamamak gibi
Syda78 Benim etrafımda sezeryan yapan herkes normal doğum yapmamı tavsiye ediyor. Normal doğum yapanlar zaten iyi ki diyor ben biraz korkuyorum Allahım bi solukta doğum nasip etsin hepimize🤲🏻🥹
ikibaloglanannesi Normal olacaktı son anda Sezeryan oldu ama iyiki Sezeryan olmuşum çok çabuk toparlandım ve çok güzel geçti doğumum💙