-meso- Göğüs ucu yaralarına ve emzirmeye hazırlık döneminde kullandığınız tavsiye ettiğiniz kremler nedir
269522 -meso- valla benim çok fena yara olmuştu bi göğsüm garmastan pomad diye bir krem var emzirmeden önce temizliyorsun göğsünü sürdüğünde o çok iyi geldi geçirdi inşallah yara olmaz ama olursa aklında bulunsun :) lansinoh tahrişi engelliyor yumuşatıyor ama yara olursa iyileştirme özelliği yok :) göğüs kalkanı öneririm ben göğüsten gece uyurken akan sütü topluyor hem de tişört vs değmesini engelliyor :) gümüş kapak kullandım ama ben yanlış tutturmaktan yara oldu ucu o yüzden düzgün kullanamadım yorum yapmaıcam o yüzden onun için :)
miray_85 Lansinoh gögüs ucu kremi, gümüş kapak, zeytinyaği ve arko krem kullandım pek acı çekmeden atlattım ilk zamanlari çok sükür
-meso- 269522 ya benim göğsüm daha önce yara oldu çok şaşırmıştım daha emzirmiyom nasıl oldu diye şimdi 31 haftalık olduk gene göğüs uçlarım sızlayıp acımaya başladı kızardı yara olcak galiba önceki gibi çok tedirginim
269522 -meso- Allah Allah hamileyken mi oldu yara lansinoh sür kızardığında o iyi gelir yara olmadan önlem almış olursun gümüş kapak aldıysan onu da kullanmaya başla o zaman canım
-meso- 269522 evet ya bende çok şaşırdım ilk 25 26.haftalarda falan olmuştu şimdi gene oldu 31.haftadayız korkuyorum açıkçası doğumdan sonra da böyle olucak diye
269522 -meso- canım kötü düşünme ben de çok korkuyordum yara olur emzirirken diye oldu ağzımla çağırdım resmen o yüzden lansinoh krem kullanmaya başla gümüş kapak kullan önlemini al inşallah olmaz olursa da dediğim krem çok iyi geliyor ben bir hafta sonra öğrendim o kremi malesef keşke baştan bilseydim hemen geçerdi .. doğru emzirme yaparsan sadece ucunu almazsa olmaz yara inşallah emzirirken asıl yara sebebi o çünkü