Ogretmen_17 Bebeğimin baş çapı (bpd) 4 hafta önde gidiyor ama normal gelişimi de 2 hafta önde gidiyor. Aynı durumda olanlar var mı ? Bpd ölçüleriniz be acaba ? Bu arada 33+0 haftamızdayız
BbusraomerR Ogretmen_17 merhaba, yazınızı okudum benim de 4 hafta önden gidiyor, şuan 27 haftadayız sıkıntı oldu mu sizde ?