nurikbal_06 crazymommy Bende 26 haftaligim 2-3 gun önce aynı durumu bende yaşadım bi sıkıntı var zannedip doktora gittim ama normalmiş bide bol su içmek gerekiyormuş suyu az iciyorsak ondan da olabilirmiş
Esracigdem nun1106 yani kasıldığında daha cok dokundukça kendini daha da cok topluyor daha cok dışarı cıksrtıyormuş. Kışkırtıyormuşuz. Biz o tekniği doğumda kullanıyoruz dedi
Busss93 busraakurt52 benim biraz acı eşiğim yüksek. Bazen adet ağrısı gibi ağrılar hissediyorum ama belimde de geçmeyen bir ağrı var artık ağırlaştıkça. Mesela nstde sancı çıkıyor 80lik doktor hissettin mi diyor yok diyorum 😂
busraakurt52 Busss93 maşallahh sen bensinnnn bende böyleydimm kolayda doğurdum inşallah seninkide kolay gecerrr🤲🏻🤲🏻
Cgllay crazymommy aaaa cok enteresan bunu ılk kez duydum normalde 32. Haftada nst baglayıp sancı vs cıkarsa acılmana bakıyorlar bu formdada hep bu tarz okumustum
busraakurt52 Esbu12 yok canım bunlar yalancı sancı bu haftalarda başlıyor ikinci kez anne olacağım için tecrübeyle sabit şuan bende 36 haftalığım aynı şeyleri yasıyorum☺️
Esbu12 busraakurt52 çok teşekkür ederim o zaman bu sancılarla bi 2 hafta falan baş edeceğim tabiki daha erken gelmezse ☺️
busraakurt52 Busss93 kiloya hiç takılma canımm kızım 4 kilo gözüküyordu ultrasonda 3500 kg doğdu birebir aynı olmuyorr☺️