Kelebek1_ Gamze_dogruca1 20 hafta 2 günlük valla belim çok ağrıyor ev işi yapınca ama ikiye bölünüyor sanki belim zaman zaman haricinde iyiyim ama vitamin kullanıyorum bir kaç şikayetim vardı onlarda geçti iki hafta sonra detaylıya gireceğim
Sahsenem34- Gamze_dogruca1 21+3 bizde öyle bir sikayetimiz yok şükür ilk 3 ay çok kötü oluyordum 4. Ay biterken kendime geldim Bi oğluşumda maşallah hareketli zamanları sadece gece bazen uyuyamıyorum 😅
nilsubldn @Gamze_dogruca1 21+2 deyim. 4 kilo aldım ve çok bir karnım çıkmamasına rağmen ne yesem rahatsız ediyor sanki kalbimi sıkıştırıyor🫠