Kaç kere yazdım buraya bilmiyorum artık. Hem özele hem devlete gidiyorum bu aya kadar özelde dogurmayi planladım ama 3 yaşına girmek üzere olan bir oğlum var ve bensiz asla durmaz babasıyla bir mecbur kalır o da sürekli ağlıyor. Baska bakacak kimse de yok . Ozeldeki doktor evime 1 buçuk saat uzaklıkta devletteki evime yakın. Devletteki doktorumdan memnunum yani özeldeki ne söylerse o da aynı şeyi söylüyor sadece biraz donuk biri . Bi kaç kişiyle konuştum orda doğum yapan hepsi iyi diyor ama ben emin olamıyorum çok korkuyorum bisey olacak diye bugun devletteki ebeyle konustum o da burda yapabilirsin korkmana gerek yok falan dedi ama yinede korkuyorum . gece uyuyup uyanıyorum sürekli aynı rüya ben doğum yapacak doktor bulamıyorum falan artık düşünmekten kafayı yicem siz olsanız nerde yapardınız doğumu. Küçük Bi hastane devlet hastanesi.