Dun sabah kanamayla hastaneye geldim ve doguma alindim doktr butun olabilecek herseyi söyledi ve herseyi kabul edip imza verdim ameliyata alindim cok sukur hersey iyi gecti rahim alinmadi ama biraz kanama yasamisim çok sukur simdi iyiyimm bebek de gayet iyi sadece erken dogdugu için nefes alisversi sikintili onu da kuveze aldilar baska da bi sıkıntımız yokk haber vereyim dedimmm