Oznuroznuro Hanımlar 29-30 haftalık olupta benim gibi riskli gebelik kategorisinde olan hamiş anneler varmı günler geçmiyor sizde durunlar nasil
Gule1- Ben de 29+2deyim ya da 29+1 emin değilim. İkiz olunca direkt riskli gebelik deniyor. Elhamdülillah iyi geçiyor bir sıkıntımız yok şu anlık sizin nasıl Allah’ın izniyle iyisinizdir Oznuroznuro
Bsrblr Oznuroznuro bende 21 dem berı preeaklamsıyım 30 olduk şükür yüksek tansıyon dıyet yola devam mevlam vaktını yazmıştır elbet deyıp yola devam çok zor ıkı aydır cektıgımı bı Allah bılır bı ben ama taktırı ılahı
Oznuroznuro Gule1- hamd olsun kalpte arsa denen bı teşhis konuldu sabırla doğumu bekliyorum dualariniza benide katın 🤲🏻🤲🏻
Htcucr Bende 29 haftalık ikiz bebeklere hamileyim aşırı derecede belim ağrıyor şu anda bebekler akşamları daha çok hareket ediyor ondandır diye düşünüyorum artık nefes almakta zorlanıyorum bazen
Gule1- Htcucr Allah hepimize hayırlı imanlı sağlıklı doğumlar bebekler ve anne baba olmayı nasip etsin hep. Sizin kiloları ne kadar
Gule1- Htcucr ben de 29 hafta dolduğunda gittim biri 1289 diğeri 1245 gr çıktı Allah’ın izniyle doktorlarımız sorun görmüyorlarsa yoktur
Ciceka1 Oznuroznuro 28+1 rahim agzi acikligim vardi 26. Haftada 1 hafta hastanede yattim şimdi artık evde geciriyorum