Annebebek012 biz 15 haftalıkken öğrendik 18 haftalıkken gittiğimde tekrar teyit etmek için sordum kız demişti yine🤣 pozisyon musait demekki 13 haftalıkken öğrenen bile var bence kız erkek olayı değil o kuzenimin erkekti biri kız diyodu biri erkek göstermiyor falan olunca hemen kızda ondan diye bı.algi oluşmuş hep🤪