pinkkk77 Kızçeler nasılsınız durumlar nasıl gelen giden var mı 😅 belirtileriniz var mı gelin dertleşelim
Cigdemtrnn pinkkk77 iki gündür sertleşme ve hafif sancı dışında bir şey yok. Sanki hiç gelmeyecek gibi😅
Yasomia pinkkk77 38+5im ne zaman gelecek ya 😞 her gün dua ediyorum o gün bu gün olsun diye. İnanın acısında sancısında da değilim. Ne bilim korkuyorum ya kordon dolanırsa, ya ters bi durum olursa diye. Bir an önce sağ salim kavuşsaydık.. 🤍
Cigdemtrnn Sahdormommy böyle ilk adet olcak gibi ağrılar çekiyordm. Son iki üç gündürde böyle karnım kas katı kesiliyor kımıldayamıyorum bile bıçak saplanır gibi eğer sancı bunlarsa sancı çekiyorum yani😅
pinkkk77 Yasomia bende neyle karşılaşacağımı hiç bilmiyorum ilk bebeğim benimde sancı nasıl bişey onu da bilmiyorum 😂 hiç korkma canım benim inşallah sağlıkla sıhhhatle gelecek bebişlerimizzzz