mamacita_ Yarın doğuma gidiyorum ve ilk kez eve ne almalıyız ne alışverişi yapilmali yeni doğum yapmış biri ne yemek yer evde ne pişirilmeli bilmiyorum yardimci olur musunuz
Daisy0000 mamacita_ Tarhana çorbası Bulgur pilavı Et yemeği Hoşaf (kayısı-üzüm vs) Olabilir 😌 Bol yeşillik özellikle dereotuda süt yapar Süt kalitesi için genel itibari ile protein ağırlıklı beslenirseniz iyi olur
minik-02 mamacita_ Haşlama yapabilirsiniz tavuk et bulgur pilavı bunlar da iyi olur ilk zamanlar için bizde birde yumurtalı pekmez yapılır bulamaç yapılır içindeki pisliği temizlermis sıcak olduğu için annem hep öyle diye diye yedirir bana
Seymoshh mamacita_ kabızlık yaşamamanız adına çorba hoşaf sebze yemeği olabilir protein ağırlıklı beslenmekte fayda var ve yine meyve olmalı
Minigiim-vebenn52 Bulgur pilavı tavuk çorbası şehriye çorbası arpa şehriye tel şehriye sütlü tatlılar
Kelebek1_ mamacita_ doğum yaptığım da hastane de ilk gelen yemek bamyaydı çok severim kendisini seversen eğer tercih edebilirsin fikir olsjn
Kelebek1_ mamacita_ ilk onu yedim hastane de ve şuan kızım da bamyayı severek yiyor sanırım sütten ona da geçti :)