İkisi de preeklamsi belirtileri ve buna ek bebekte de gelişim olarak ilerleme olmazsa ki büyük ihtimalle kaçak varsa olmuyor bildiğim kadarıyla önce ilaç tedavisine başlanıyor gerileme devam ederse sezaryenle alınıyor fakat mesela bende ciddi derecede kaçak ve 14 ün üzerinde tansiyon olduğu için haftam da çok erken olmadığı için acil sezaryene alınmıştım.