Nilaz47 Kızlar bugün doktor raandevum vardı ve ben 14+5 diye giitim doktora ultrasyonda baktıktan sonra doktor 16+0 dedi devlet hastanesine gittiğim için sürekli aynı doktora görünemiyorum başına böyle bişey gelen varmı hangisi doğru diyor şimdi anlamadım 😒
mervemurat16 Nilaz47 bende 2 kez devlete gittim haftam 2 hafta işerde çıktı ama cihazlarla ilgili eğer bebek ölçümü haftası ile uyumlu ise problem olmuyor ayrıca 2 hafta ileri veya 2 hafta geri gitmesi normal görünüyor
aslii57 Nilaz47 ben 13+2 haftalık hamileyim ilk gottigim hastanede 10 gün ileride çıktı ultrasona göre sonra hastane değiştirdik şimdi de 10 gün ileride normal dedi Dr