Kızlar 32 haftalık hamileyim doktor dodex iğne verdim haftada 1 vurulan bugün kalçadan vuruldu akşam a doğru kalCam ve belimde ağrı bacaklarımda uyuşma başladı aynı zamanda gripte olmuşum o kadar kötüyüm ki acaba iğne yan etki yaptimi yapmaz diyorlar ama benim gibi duruk yaşayan varmı acaba