35+3 günlüğüm bugün doktor dedi bebek çok aşağı inmiş suyumda sızdırıyor kanda da biraz enfeksiyon çıktı ctesi sabah hazırlıklı gel doğurtalım seni dedi kilosu 2 buçukmuş ama yanılma payı da var küveze girmez dimi Allah’ın izniyle merak ettiğim bu haftada doğurupta sorunsuz eve götüren var mı bebeğini