Sahdormommy Kızlar nasipse ikinci normal doğumum olacak ama çok korkuyorum sıkıntı stres oluyorum alttan muayene olmak beni çok korkutuyor böyle olup bu durumları yenen oldu mu nasıl yapmalıyım . zehir oluyor doğuma doğru günler
234Seda Sahdormommy alttan muayenede ne var canım korkma 😅 benimde 2. doğum olucak hayırlısıyla 36+5 haftalık gebeyim. Geçen hafta yaptılar muayene saniyelik zaten hiç anlamıyosun bile basit ağrı acı olmuyo
Zamaneanne Sahdormommy aynıyız benimde 4 buçuk yıl oldu normal, doğum yapalı şimdi, korku var kendi, sancımla, doğum olmuştu ama, çok sancı çektim şimdi, nasıl olur bilmiyorum en çok korkum kesi olması 😏
Sahdormommy Gizem-nur46 zordu 4.5 yıl oldu ama hala etkislndeyim ALLAH yardım ediyor o ayrı ama benim zor geçti süre çok uzadı epidural oldum açılmam zor oldu suni verdiler vb
Gizem-nur46 Sahdormommy ayyy şimdi böyle diyince korktum ya benim ilk hamileligim korkuyorum bir ayım kaldı 🥺
Sahdormommy 234Seda ilk çatı muayenemde çok acımıştı benim sanırım onun etkisini atlatamadım ili defa alttan ultrason yapıldı hiç acımadı mesela ama parmak muayenesi neden bilmiyorum korkutuyor beni benimde 36+4 bugün çok korktum bakar dşye alttan Dr 😫saçma gelebilir ama korkuyorum
Sahdormommy Zamaneanne kendi sancın daha iyi diyor herkes suni daha kötüymüş İNŞALLAH bunda kendi sancım olur sizin de öyle benim ilkte kesim vardı 5 dikiş bunda nasıl olur bilemiyorum sağlıkla çıkalım doğumdan bebişlerimiz ile amin
Zamaneanne Sahdormommy aminnnn inşallah altan muane de ilk doğumda, acı hissettim ama, ikinci de, muane, etmişti ebe ilkteki gibi acı olmadı hiç, hemde, sağlıkla gelsinler de🥰
Sahdormommy Zamaneanne ya sevindim darısı bana ozaman umarım acımaz aslında acısa da saniyelik ama işte insan psikolojik sıkıntıya giriyor
Sahdormommy Gizem-nur46 hayır öyle düşünme her hamilelik doğum kendine özel sizinki belkide çok kolay geçecek bende iyi düşünmeye çalışıyorum böyle düşünüp ama insanoğlu yinede biraz korkuyor yoksa herşey olacağına varıyor