Serifekrtkn 15 haftaligiz hep göstermiyor pozisyon uygun deil diyor doktor devlete gidiyorum normalde ama cumartesi özele gidicem bu doktor söyler inşallah umuyorum bakalım bundada gostermezse kendi doktorum ne zmn söylerse öğrenirim artk
Burcuilker1 Serifekrtkn devlet bazen 16.haftaya kadar söylemiyormuş öyle gördğm burda yorumlarda falan ben özele gittim 2.muayanemde 12+6 haftalıktı öğrendik erkek dendi şimdi 21 haftalığız aynı değişmedi bebek pozisyonu kadar doktor da çok önemli
Vandb Serifekrtkn bende devlette 11 haftalıkken kıza benziyor dedi sonra nifty testiyle 13 haftada kesinleşti doktordan doktora değişiyor sanırım
Cinsiyettahminidolunayes Burcuilker1 devlette soyluyor benimki gosterse soylicekdi gostermedi 17+1 de gosterdi kızlar boyle sanirim
Burcuilker1 Cinsiyettahminidolunayes valla ben burda yazılan yorumlar üzerine varsayım olarak konuştum çoğu kişi hep böyle demiş ven devlete 1 kez gittim oda keseyi görmek içindi sadece işleyişi bilmiyorum.