Seher3838 Plesenta da kistik boşluk var dedi doktor içerde kanama varmış daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu
Seher3838 merii10 dışarıda herhangi bir kanama yok doğum kanalım kapalıymış bebegin eşinde kanama varmış
merii10 Seher3838 anladm geçmiş olsun bna da doktorum kistik boşluk dedi ama çok önemli olmadığını söyledi küçük oldgu icn ayrıca perinatolojiye de kontrole gttim o da aktif olmayan bı hematom yani kanlanma kaldığını söyledi
Zeehraaaa Bende 16+4 Plesenta da öyle biseyler gördü kanamış durmuş gibi bişey dedi. Bende korktum aktif kanama yok yani öyle duruyor yuvarlak gibi