Sirinnn Seher3838 benimki bizi baya zorladı biraz keyifçi kendisi 😁 ama zorda olsa 16. Haftada cinsiyetini öğrendik kolay kolay değişmez bu haftalardan sonra
Seher3838 Sirinnn 16+3 olduk bizde 15 de erkek dediler bklm değişir mi babası kız istiyodu😄 sizin cinsiyet ne 😊
Seher3838 Sirinnn sağlıklı olsunlarda kız erkek önemli değil biz annelik duygusu ile seçim yapamıyoz eşlerimiz kız olsun diyebiliyo😄
Sirinnn Seher3838 Kesinlikle öyle en önemlisi sağlıklı olması neyse ki oğlumuz olacağına alıştı isim kararını da ona bırakınca kabul etti oğlumuz olacağını 😂😂