Halime2015 Nesli-1 benim oğlum 5 yaşında ama bebekler için farklı ilaçlar vardır mutlaka bazende sadece serum koyuyorum sırf burnu genzi açılsın diye
ilkheyecanim96 Nesli-1 nexus sessiz olanı aldım dolaptan ama 0 ürün satıyorlar eczanede 2 katı çok memnunum içinde maskeleri de şarjıda var ama benim kızım sesten maskeden rahatsız oluyor benim ki sessiz ve maskesizde kullanılıyor öneririm
Halime2015 Ben philips essence kullanıyorum cocuk doktoru flakon da ilaçlar yazdı serumla karıştırıp öksürüğü olunca kullanıyorum rahatlatıyor