Merhabalar , 37+1 haftalık bugün çatı muayenesi oldum ve doktorum bana biraz zorlayabileceğimi dar olduğunu söyledi demoralize oldum açıkçası bebeğim şuna 3 kilo ve kilo almasının beni doğum sırasında olumsuz etkileyeceğini söyledi haftaya tekrar çatı muayenesi yapmak istiyor.Bana çok okunman gerekecek dedi ne yapabilirim öneriniz var mi ?