Kızlar bu gece 12’den sonra 37+0 olacağız iki gündür sol kasığımda bıçak saplanır tarzda ağrı var normalde de ağrım çok olur zaten ama bu sefer iki gündür geçmiyor kanamam yada su gelmesi yok bebek kendini aşırı itiyor geriyor çatlıcam sanki doktora ptesi gidicem ama yarın mı gitsem acaba adet ağrım da aşırı çok olurdu o yüzden ağrı eşiğim yüksek sancı mı bu ayırt edemiyorum ilk gebeliğim hiç bilgim yok