Sermec27 Arkadaşlar ben 4+4 haftalık hamileyim bugün vücudum çok sıcak sanki kollarım karnım falan ateşim yok ama vücudum çok yanıyor bu normal mi
Sibel_g Sermec27 hamileliğimin ilk haftaları benim de öyleydi zaten vücut sıcaklığı hamilelik belirtilerinden biri endişelenecek bir durum yok ateşin yükselmiyorsa 🥰🙏🏻
Sermec27 Sibel_g ateş yok ama böyle kollarım vücudum cayır cayır yanıyor sanki 5. Gebelik ilk kez bu gebelikte yaşayınca biraz korktum inşallah normaldir 🥰