canım ben seker hastasıyım. Ünsilin kullanıyorum hamılelıgımın basından berı. 24 haftamdan sonra kendımde bır terslık hıssettım 3 aylık sekerım senın gibiydi. Normal ama gunluk seker takıbım 200 küsürlerdeydı gebelık sekerı haftasında hıssettırdı ama . Yanı bu durumda 3 aylıga bakılmaz hemen etkı etmıyor. Ek doz verdı duzeldı. Bende doktora gıttıgımde bebek 3-4 gün erken gıttıgını suyunun ıyı oldugunu söyledi. Yanı sende nasıl olur bılmıyorum ama önlemını al dahılıye uzmanıyla görüş istersen