Merhaba hanımlar 36 haftadayım doktorum bebeğin dönmediğini 2 hafta sonra kontrole çağırdı hala dönmezse sezeryan olacağımı söyledi bu konuda bilgisi olan var mı döner mi acaba doktorum çok nadir dönme oluyor dedi ilki normal doğumdu biraz endişeliyim birde sezeryan doğumunda çantada neler ekleme yapabilirim teşekkürler🌺