Aygn Bebislerinizin hareketlerini ilk seyrimelerini ne zman hissetiniz şuan 14+3 haftalığız da mrk ediyrm artik
desagr Aygn Şuan o kadar minik ki hissetmen mümkün değil, zamanla karnın gurulduyo gibi olcak öyle anlıcaksın 😃 daha ilerki zamanlarda da içerde boks maçı varmış gibi oluyo😂😂
Zeynepasln Aslında bebişlerimiz hareket ediyor ama bizim hissedeceğimiz derecede değiller. 2gün önce sol tarafıma uzanmıştım eşimin eli de karnımdaydı ve birden kımıldadı dedi başta inanmadım bende elimi koydum ve gerçekten de büyük bebekler gibi eli yada ayağıyla karnımı itti çok şaşırdık ama ikimizde hissettik. Şanslı bi andı çünkü bir daha olmadı. 14+3 haftalığız bizde. Hem cinsiyetini hemde hareketlerini hissedeceğim o zamanları iple çekiyorum❤️❤️🐣
Aygn Zeynepasln aynıyiz şuan bende bilmiyrm ama karnıma kumanda koysam kumanda resmen hareket ediyr çok sabirsizlaniyrm bende
GMA Zeynepasln ama14+3 de elle his etmeyiniz zor ilk hamilelikse Bende 15de oynadi 18-19da disardan hiss oluyodu
Zeynepasln Aygn Hayırlısıyla kıpır kıpır oldukları hatta tekmelerden uyutmadıkları günleride görecez inşallah. ☺️❤️❤️
Aygn Zeynepasln ay inş canm inş şuan daha hala hissedemedim hamile olduğumu değilmişim gb geliyr bir yandan da sürekli oturmaktan bunalım geciryrm inş hareketlenme oldumu bunların hepsi geçecek die inaniyrm valla
Zeynepasln GMA sizi anlıyorum başkası dese belki bende inanmazdım ama yaşayınca inanmamak elde değil. bebeğim sol tarafta zaten ultrasonda da dr ordan bakınca net görüyo o tarafa uzun süre yatınca sıkıştırdım galiba onu oda kendini belli etti.