Selooooooo ben Şuan zayıflama için birşey yapmıyorum hamileyim ama daha öncesinde 12 kiloya yakın kilo verdim bekarlığımda
Ben aralıklı orucun faydasını çok gördüm gündüz ekmek yiyordum bir dilim sadece tam buğday vs beyaz ekmek değil ama kahvaltımı sıkı yapıyordum domates yumurta zeytin salatalık vs akşam da çok erken saatte yemeyi bitirmeye çalıştım hep mesela 11 gibi yedim ve 6 gibi yedim diyelim ve 10 gibi 5 gibi sonrasında meyve yiyordum bir tane ilk başlarda zorlandım ve her gün 15 dk da olsa egzersiz yaptım günlük 15-20 dk bazen direnip 30 dk yapıyordum ancak böyle kilo vermiştim tabi bu benim sürecim ama detox hiç yapmadım çünkü bana göre değildi bu süreç daha iyi ilerledi zaten sıvı alımı yapıyordum bolca su içtim ve yeşil çay tükettim akşam meyveden önce kahve içiyordum Türk kahvesi elbette bu şekilde 10-12 kilo vermiştim