Tlhzr
Halamın bebeği down doğdu onun da testleri temizdi. Doktor çok geçmeden kardeş yapın beraber büyümeleri gelişimi açısından daha iyi olur dedi.
Bi sene sonra hamile kaldı. Gayet sağlıklı bebeği oldu. Beraber büyüdüler. Sporu, rehabilitasyonuyla beraber kardeşiyle etkileşimi derken ilkokulu devlet okulunda alt sınıfla başladı, iki yıl sonra kardeşi okula başlayınca harfleri öğrenmesi konusunda, ödevlerinde fln hep yardımcı oldu.
Hiç korkmayın, Allah sağlıkla, hayırlı evlat versin inşallah. 💐🙏🎈