Rumeysaozdemirrr Kızlar bebeğim 13 günlük doğduğu günden beri sarılığı vardı dün artık sınıra geldiği için 1 gece hastanede kaldı ve ışık tedavisi aldık şükür sarılığımız geçti ama bebeğim ışığı almaya başladığından beri kakasını siyah yapıyor neden olabilir ?
Hopefulmom Rumeysaozdemirrr ilk doğduğu zaman siyah kaka yapmışmıydı benim kızım doğduğu gece siyah kaka yapmıştı sonra rengi sarı oldu çok sürmedi
pandasever Rumeysaozdemirrr bence bir doktora danışın muhakkak acile götürme şansınız varsa götürün. Zaten yenidoğan da oluyor siyah kaka normale dönüp sonra siyah olması normal gelmedi bana.
Rumeysaozdemirrr Hopefulmom yaptı yaptı bizimkide açık sarıydı fototerapi aldıktan sonra siyah yapmaya başladı