Kızlar selam birşey soracağım..
Yarın iğnenin 12. günü ve doktorum cumartesi günü beta ver dedi ..
Bende bugün test aldım Clear Blue kaç haftalık olduğunu falan gösteren..
Şimdi ben bu testi yapayım mı ? 🫣
Çok hassas olduğu için en düşük betayı bile gösterir diye düşünüyorum ama bilemedim 🫢
Size sormak istedim 🥰
Hiç test yapmak aklımda yoktu bugün geldi bir hevesle 🤣🫢