Emel-34 Merhabalar 22 günlük bir kızım var yeteri kadar kilo alamadı 10 15 dk emip bırakıyor daha fazla emmiyor. Elimde medela çalma biberon var kullanmakta tereddüt ediyorum kullanıp memnun kalan meme reddi filan yaşamayan var mı acaba?
Minigiim-vebenn52 Valla bebek red edecekse aventte bile ediyo istersen en kalitelisini kullan. Sen sadece sürekli biberon verme sürekli göğüste tut bebeğini