Kubish kesinlikle psikolojini hazırla canım. Çünkü ben sezaryen hiç istemiyordum. Ben normal yaparım diye diye kendimi hep ona hazırladım. Hatta burda ki sezaryen doğum hikeyelerini bile okumadan geçip normal doğum hikayesi arıyordum. Ama ebe çatın dar kendini de bebeği de riske atma doğursan bile çok zor olur bebeğin kafası falan sıkışır saçı gorune gorune sezaryen e gırebilrsin bence git doktorun dan sezaryen için gün iste dedi. Doktorum da ayın 20 sine kadar bekleyelim. O gun gel bi daha muayene etsin ebe ona gore konusalım. Ama iki doğuma da hazırlıklı gel dedi. Şimdi sezaryen olcam diye ağlıyorum. Psikolojim çok bozuldu. Normali çok istemiştim. 😔