Zeynep_ze bende 37. Haftadayım fakat bebeğin kilosu arttıkca bebek hareketlerinde ağrı ve acı hissi duymaya başladım. Hatta karnıma değen herhangi birşey dahi canımı yakıyordu. Doktoruma sorduğumda bebek büyüdükçe karın gerginliği arttığı için bu şekilde hissettiğimi, normal olduğunu söyledi. 6. Aydan itibaren de ara ara bacaklarımda ve kasıklarımda baskı hissi, karıncalanma ve hatta hissizlik olmaya başladı. Bunları doktorumla konuştuğumda bebeğin sinire baskı yapmasından kaynaklı olduğunu söyledi. Bazı kişilerde bebek sinire o kadar baskı yapıyormuş ki felçli gibi yürüyemez hale gelenler olabiliyormuş. Doğum sonrası baskı ortadan kalktığı için düzeliyor dedi.